Zaposlitev

Ste odgovorni, zanesljivi, komunikativni, sposobni in se vidite v našem podjetju?

Vedno smo odprti za nove predloge sodelovanja – kontaktirajte nas ali se prijavite na razpisana delovna mesta.

Razpisana prosta delovna mesta

  • SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV (M/Ž)

Iščemo samostojno, komunikativno, dobro organizirano in visoko motivirano osebo.

Ključne odgovornosti:

  • pridobivanje novih kupcev in razvoj novih prodajnih priložnosti
  • skrb za vzdrževanje in nadgrajevanje odnosov z obstoječimi poslovnimi partnerji
  • prisotnost na terenu in obiski poslovnih partnerjev
  • svetovanje in prodaja blaga
  • skrb za realizacijo
  • načrtovanje in odgovornost za realizacijo prodajnih načrtov
  • spremljanje trga in kreiranje prodajnega programa
  • analiziranje podatkov in predlaganje izboljšav
  • sodelovanje pri skupnem načrtovanju marketinških aktivnost

Pričakujemo:

  • visoko motiviranost in željo po doseganju dobrih rezultatov
  • predhodno (tehnično) znanje poznavanja artiklov iz prodajnega programa
  • vsaj 3 leta izkušenj na podobnem področju dela
  • organiziranost, produktivnost in energičnost
  • komunikativnost, samoiniciativnost, zanesljivost in fleksibilnost
  • sposobnost jasne presoje in kompleksnega reševanja problemov
  • govorno in pisno znanje angleškega jezika
  • poznavanje dela z računalniškimi orodji (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • izpit B kategorije

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas po uspešno opravljeni poskusni dobi v stabilnem podjetju
  • samostojna organizacija dela v pisarni in po potrebi občasno na terenu
  • delo v uspešnem in dinamičnem timu
  • dodatno nagrajevanje na podlagi rezultatov dela

Svojo prijavo z življenjepisom nam pošljite tina@ferk.si.

Razpisana prosta delovna mesta

  • ADMINISTRATOR (M/Ž)

Iščemo natančno in dobro organizirano osebo za delo v administraciji.

Ključne odgovornosti:

  • komuniciranje s strankami in partnerji
  • opravljanje nalog pisarniškega poslovanja (vodenje evidenc, dopisi, prevzem pošte)
  • sprejemanje telefonskih klicev, pogovor s strankami, usmerjanje strank
  • vnašanje podatkov v računalniško bazo (računi…)
  • izdelava poslovnih listin (dobavnice, računi…)

Pričakujemo:

  • zanesljivost, natančnost, samostojnost in samoiniciativnost
  • vsaj 3 leta izkušenj na podobnem področju dela
  • poznavanje računovodskih sistemov (npr. Navision ipd.)
  • komunikativnost, organiziranost, produktivnost
  • govorno in pisno znanje angleškega jezika
  • poznavanje dela z računalniškimi orodji (Word, Excel, Outlook, Internet)

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas po uspešno opravljeni poskusni dobi
  • samostojna organizacija dela v pisarni
  • delo v uspešnem in dinamičnem timu

Svojo prijavo z življenjepisom nam pošljite tina@ferk.si.