Ste odgovorni, zanesljivi, komunikativni, sposobni in se vidite v našem podjetju?
Vedno smo odprti za nove predloge sodelovanja – kontaktirajte nas ali se prijavite na razpisana delovna mesta.
Razpisana prosta delovna mesta
- SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV (M/Ž)
Iščemo samostojno, komunikativno, dobro organizirano in visoko motivirano osebo.
Ključne odgovornosti:
- pridobivanje novih kupcev in razvoj novih prodajnih priložnosti
- skrb za vzdrževanje in nadgrajevanje odnosov z obstoječimi poslovnimi partnerji
- prisotnost na terenu in obiski poslovnih partnerjev
- svetovanje in prodaja blaga
- skrb za realizacijo
- načrtovanje in odgovornost za realizacijo prodajnih načrtov
- spremljanje trga in kreiranje prodajnega programa
- analiziranje podatkov in predlaganje izboljšav
- sodelovanje pri skupnem načrtovanju marketinških aktivnost
Pričakujemo:
- visoko motiviranost in željo po doseganju dobrih rezultatov
- predhodno (tehnično) znanje poznavanja artiklov iz prodajnega programa
- vsaj 3 leta izkušenj na podobnem področju dela
- organiziranost, produktivnost in energičnost
- komunikativnost, samoiniciativnost, zanesljivost in fleksibilnost
- sposobnost jasne presoje in kompleksnega reševanja problemov
- govorno in pisno znanje angleškega jezika
- poznavanje dela z računalniškimi orodji (Word, Excel, Outlook, Internet)
- izpit B kategorije
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas po uspešno opravljeni poskusni dobi v stabilnem podjetju
- samostojna organizacija dela v pisarni in po potrebi občasno na terenu
- delo v uspešnem in dinamičnem timu
- dodatno nagrajevanje na podlagi rezultatov dela
Svojo prijavo z življenjepisom nam pošljite tina@ferk.si.
Razpisana prosta delovna mesta
- ADMINISTRATOR (M/Ž)
Iščemo natančno in dobro organizirano osebo za delo v administraciji.
Ključne odgovornosti:
- komuniciranje s strankami in partnerji
- opravljanje nalog pisarniškega poslovanja (vodenje evidenc, dopisi, prevzem pošte)
- sprejemanje telefonskih klicev, pogovor s strankami, usmerjanje strank
- vnašanje podatkov v računalniško bazo (računi…)
- izdelava poslovnih listin (dobavnice, računi…)
Pričakujemo:
- zanesljivost, natančnost, samostojnost in samoiniciativnost
- vsaj 3 leta izkušenj na podobnem področju dela
- poznavanje računovodskih sistemov (npr. Navision ipd.)
- komunikativnost, organiziranost, produktivnost
- govorno in pisno znanje angleškega jezika
- poznavanje dela z računalniškimi orodji (Word, Excel, Outlook, Internet)
Nudimo:
- zaposlitev za nedoločen čas po uspešno opravljeni poskusni dobi
- samostojna organizacija dela v pisarni
- delo v uspešnem in dinamičnem timu
Svojo prijavo z življenjepisom nam pošljite tina@ferk.si.